Nem könnyű olyan konkrét példát találni, ahol már bizonyított a promóciós célokra használt lemezek hatékonysága, de az egyik gyógyszercég különleges fogamzásgátló termékét, a Nuvaringet kifejezetten orvosok számára bemutatni hivatott DVD-je tökéletes bizonyíték rá, hogy kitűnő marketingeszközök az optikai meghajtók.
A lemezen helyett kapott egy tájékoztató videó, ötletes illusztrációk, és minden fontos információ, ami segítheti az orvosokat a termék megismerésében és ajánlásában. A forma pedig egyedi, hiszen egy találó grafikával ellátott mini DVD-re került mindez.
És mi lett az eredménye? A NuvaRing fogamzásgátló hüvelygyűrű mondhatni hiánycikk lett, annyira elkapkodták a nők. Ez természetesen elsősorban a termék érdeme, de biztosan hozzájárult sikereihez a jól eltalált marketingkommunikáció is.
Produced by: Lemeznyomda