HTML

Lemezgyár

Gyártassak vagy ne? Hogyan próbálnak lenyúlni? Nem érted, amit kérdeznek?

Friss topikok

2011.05.24. 15:39 lemezgyár

Promóciós lemezek hatékonysága – rövid esettanulmány

Nem könnyű olyan konkrét példát találni, ahol már bizonyított a promóciós célokra használt lemezek hatékonysága, de az egyik gyógyszercég különleges fogamzásgátló termékét, a Nuvaringet kifejezetten orvosok számára bemutatni hivatott DVD-je tökéletes bizonyíték rá, hogy kitűnő marketingeszközök az optikai meghajtók.

A lemezen helyett kapott egy tájékoztató videó, ötletes illusztrációk, és minden fontos információ, ami segítheti az orvosokat a termék megismerésében és ajánlásában. A forma pedig egyedi, hiszen egy találó grafikával ellátott mini DVD-re került mindez.

És mi lett az eredménye? A NuvaRing fogamzásgátló hüvelygyűrű mondhatni hiánycikk lett, annyira elkapkodták a nők. Ez természetesen elsősorban a termék érdeme, de biztosan hozzájárult sikereihez a jól eltalált marketingkommunikáció is.

Produced by: Lemeznyomda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lemezgyar.blog.hu/api/trackback/id/tr72928979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása